Skip to main content

Povezivanje s pristupnom točkom Daikin Wireless konstantno ne uspijeva

Provjerite jeste li u neposrednoj blizini vašeg Daikin bežičnog pristupnika kada obavljate postupak ugradnje. Aplikacija ONECTA sadrži upute korak po korak kako aktivirati pristupnu točku za vaš Daikin bežični pristupnik.


Privremeno rješenje za korisnike iOS-a 15:

Aplikacija ONECTA 2.7.0, 3.0.2 i 3.1.0 ima problema s povezivanjem prema Daikin bežičnoj pristupnoj točki. Za uspješno povezivanje slijedite sljedeće korake:

  • Ažurirajte aplikaciju na 3.1.0 ili noviju verziju
  • Onemogućite mobilne podatke (3G/4G/..) na svom iPhoneu
Onemogućite mobilne podatke
  • započnite puštanje u pogon svoje Daikin jedinice putem aplikacije ONECTA.

Ako ste zapeli na zaslonu „povezivanje s uređajem“ ili vidite zaslon „povezivanje nije uspjelo“, primijenite gornje rješenje.

Spajanje na uređaj
Nije uspjelo spajanje s uređajem

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama