Skip to main content

Ne mogu dodati jedinice u moj korisnički račun. Dobivam poskočni prozor „Nije moguće dodati jedinicu u vaš račun“. Što sada?

Provjerite je li datum postavljen na korisničkom sučelju jedinice točan. Ako datum nije točan, mrežni pristupnik neće moći uspostavljati sigurne veze prema oblaku i registracija neće uspjeti.

Za provjeru datuma jedinice, u aplikaciji idite na zaslon postavki jedinice.

  • Odaberite točnu jedinicu na zaslonu za pregled jedinice
  • Odaberite ikonu „zupčanika“ u gornjem desnom kutu.

BRP069A6x:

  • Datum možete postaviti samo pomoću korisničkog sučelja jedinice

DRGATEWAYAA:

  • Datum možete postaviti pomoću aplikacije Daikin Residential Controller. U aplikaciji odaberite „Datum i vrijeme“, postavite točan datum i vrijeme te potvrdite da ćete taj datum i vrijeme postaviti u sobni termostat jedinice kotla.

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama