Provjerite da li je vaš je mobilni uređaj spojen na istu mrežu na koju je spojena jedinica. Osim toga, ograničite mrežne uređaje koji se nalaze između mobilnog uređaja i jedinice jer oni mogu ometati otkrivanje.

Aplikacija koristi mDNS (Bonjour/ZeroConf) za otkrivanje jedinice. U rijetkim slučajevima Android mobilni uređaji ne mogu uspješno pronaći jedinice. Provjerite imaju li Android uređaji najnovija ažuriranja za OS, a zatim ih ponovno pokrenite i provjerite ponovo.


Ako ovo rješenje ne riješi problem, možete pokušati dodati jedinice ručnim unosom IP adrese mrežnog pristupnika u aplikaciju. Međutim, pokušajte ovo samo ako automatsko otkrivanje ne radi.
U aplikaciji učinite sljedeće:
1) Navigirajte na „Dodaj uređaj“
2) Odaberite padajući izbornik u gornjem desnom kutu
3) Unesite IP adresu mrežnog pristupnika (npr. može se pronaći u DHCP popisu vašeg usmjernika)
4) Potvrdi
Ako ste upisali točnu IP adresu, aplikacija bi sada trebala pronaći vaše jedinice.


Ako adresa koju ste unijeli ne pokazuje nikakve rezultate, prikazuje se sljedeći zaslon.

Ako sve ostalo nije uspjelo, provjerite da vaš usmjernik i mobilni uređaj podržavaju korištenje WebSocket.
To možete provjeriti tako da otvorite:
- www.websocket.org/echo.html
- pokrenite test odjeka
Ako test nije uspio, provjerite s proizvođačem mobilnog uređaja/usmjernika kako WebSocket može biti podržan.
Kada je WebSocket podržan, pokušajte ponovno pokrenuti mrežni pristupnik jedinice, usmjernik i mobilni uređaj, te pokušajte ponovno.