Skip to main content

Aplikacija ONECTA nije uspješna u povezivanju

Provjerite jeste li u neposrednoj blizini vašeg Daikin Altherma kada obavljate postupak ugradnje. Aplikacija ONECTA sadrži upute korak po korak kako aktivirati pristupnu točku za vaš Daikin Altherma bežični pristupnik.


Privremeno rješenje za korisnike iOS-a 15:

Aplikacija ONECTA 2.7.0, 3.0.2 i 3.1.0 ima problema s povezivanjem prema Daikin bežičnoj pristupnoj točki. Za uspješno povezivanje slijedite sljedeće korake:

  • Ažurirajte aplikaciju na 3.1.0 ili noviju verziju
  • Onemogućite mobilne podatke (3G/4G/..) na svom iPhoneu
Onemogućite mobilne podatke
  • započnite puštanje u pogon svoje Daikin jedinice putem aplikacije ONECTA.

Opće informacije:

Imajte na umu da je pristupna točka aktivna samo 3 minute kada nije u tijeku puštanje u pogon. Kada se vaš telefon poveže s pristupnom točkom, ona ostaje aktivna sve dok je vaš telefon povezan. Nakon što se pristupna točka isključi, ponovno ostaje dostupna 3 minute, nakon toga je onemogućena i morate je ponovno omogućiti putem MMI sučelja​. (Na firmwareu 1.0.8 pristupna točka je aktivna samo 1 minutu)


Imajte na umu da u svakom trenutku samo 1 telefon može biti spojen na pristupnu točku. Pristupnik će odbiti drugu vezu. Aplikacija ONECTA automatski pokušava prekinuti kada ugradnja uspije ili kada se aplikacija zatvori. Na Androidu 9 ili starijim verzijama automatsko prekidanje veze ne funkcionira uvijek ispravno, ovisno o korištenom scenariju, stoga provjerite jeste li prekinuli vezu tako da provjerite svoje Wi-Fi postavke.


Imajte na umu da ako operativni sustav pokazuje da ste povezani na mrežu bez „interneta“, ostanite povezani s „daikin-ap“. Ako se pojavi bilo koji skočni prozor za vraćanje mreže na prethodnu mrežu bez interneta, odaberite opciju da ostanete povezani s „daikin-ap“. Ako to ne učinite, dolazi do neuspjeha.


U rijetkim slučajevima moguće je da se aplikacija ONECTA ne može automatski povezati s vašim Daikin Altherma bežičnim pristupnikom. Kada se to dogodi, aplikacija ONECTA će vas obavijestiti i zatražiti da se ručno povežete na bežični pristupnik.

Brendovi na koje to najviše utječe su:

  • OnePlus mobilni telefoni s Android 10 i novijim
  • Huawei mobilni telefoni s Android 10 i novijim

  1. Pritisnite „kopiraj WiFi lozinku u međuspremnik“ (možda bude potrebno pomicanje po stranici da bi se otkrio gumb za kopiranje) ili koristite: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
  2. Idite na Wifi postavke vašeg operativnog sustava
  3. Potražite „daikin-ap“ i odaberite ovu bežičnu mrežu
  4. Kada se traži lozinka za WiFi, zalijepite kopiranu lozinku
  5. Vratite se u aplikaciju
  6. Tijek uključivanja trebao bi se nastaviti
Povezivanje s pristupnikom nije moguće
  • Ako želite ponovno pokušati automatsko pretraživanje pristupne točke za „daikin-ap“, zatvorite tijek uključivanja i pokušajte ponovo.

    Tijekom potvrde proizvoda otkrili smo da u ekstremno rijetkim slučajevima neki operativni sustavi pametnih telefona imaju problema s povezivanjem na pristupnu točku „daikin-ap“. U tom slučaju, provjerite je li na vašem telefonu pokrenuto najnovije ažuriranje operativnog sustava koje je dostupno, pokušajte ponovno pokrenuti telefon ili upotrijebite drugi telefon kako biste dovršili ugradnju vašeg Daikin Altherma bežičnog pristupnika.
  • Brendovi na koje to najviše utječe su:
  • Neki modeli iPhonea sa sustavom iOS 14.x
  • Xiaomi telefoni ne pokreću najnovija ažuriranja operativnog sustava.

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama