Service Academy

Daikin Servisna Akademija

Vrhunski treninzi za podršku vašem poslovanju.

201712 Daikin Academy FINAL.png

Ciljevi i napredak

Daikin Servisna Akademija nudi jedinstveni europski program učenja za servisere.

  • Obučavanje partnera 
  • Visokokvalitetna usluga za krajnjeg korisnika
  • Vrhnuske performanse i učinkovitost servisnih intervencija
  • Zadovoljstvo korisnika je na prvom mjestu

Model učenja

lerning model

Daikin Servsna Akademija nudi individualan pristup učenju o mogućim servisnim slučajevima za Daikin proizvode.
Naš cilj je pomoći vam u pružanju boljih usluga kako bi se vaša tvrtka razvijala.

Na Daikin Servisnoj Akademiji možete naučiti više o:

- Ugradnji i pred-puštanju u pogon
- Puštanju u pogon
- Održavanju
- Popravcima
- Primjeni i konstrukciji proizvoda

Modernim i učinkovitim pristupom mijenjamo razine znanja naših polaznika Daikin Servisne Akademije. Primjeri koje obrađujemo na akademiji su stvarni servisni slučajevi

Moduli Akademije podržavaju ujedinjuju praktično i teorijsko znanje.
Koristimo 70/20/10 model učenja. Brojevi predstavljaju postotke različitih metoda učenja:

  • 70% čini rješavanje praktičnih svakodnevnih problema
  • 20% čini socijalna interakcija s članovima tima
  • 10% čini teoretsko znanje npr. treninzi u učionicama