Naša poslovna etika, naše temeljne vrijednosti i naša filozofija pokazuju kako Daikin želi poslovati i kako preuzima odgovornost za sebe i druge.
„Korporativna društvena odgovornost je ugrađena u naš DNK i oblikuje našu organizacijsku kulturu.”
Daikin for life
Brinemo o planeti i ljudima.
Čvrsto utemeljena na našoj korporativnoj etici, društvena odgovornost (CSR – Corporate Social Responsibility) kontinuirano ima snažnu ulogu u našoj poslovnoj kulturi. „Daikin for life“ sažima aktivnosti i donacije u regiji Daikin Central Europe s ciljem da vratimo prirodi i društvu.
Korporativna etika
Daikinova korporativna etika je okvir našeg donošenja odluka. Lična je odgovornost i obaveza svakog člana Daikin grupe da poštuje visoke etičke i pravne standarde ponašanja u slovu i duhu, bilo da su nametnuti zakonom ili ne.
Naše temeljne vrijednosti
Potpuni kredibilitet – gradimo naše poslovanje zasnovano na povjerenju i otvorenosti prema kupcima, kolegama, poslovnim partnerima i zajednicama.
Poduzetničko razmišljanje – potičemo i nagrađujemo inicijativu i izvrsnost svih naših zaposlenika.
Harmonični odnosi – radimo zajedno s poštovanjem i pretvaramo izazove u prilike za postizanje Daikinovih ciljeva.
Transparentnost
Od 2008. Daikin grupa učestvuje u Globalnom dogovoru Ujedinjenih nacija koji postavlja deset principa koji pokrivaju četiri oblasti ljudskih prava, rada, životne sredine i borbe protiv korupcije. Daikin je također podržao preporuke Radne grupe za financijsko otkrivanje klimatskih promjena (TCFD) u 2019. i sada se fokusira na dodatno otkrivanje podataka o okolišu, društvu i upravljanju (ESG).
Daikin Principi Daikinove grupne filozofije
- Rješavati društvene probleme i povećavati korporativnu vrijednost
- Stvarati novu vrijednost predviđanjem budućih potreba
- Ostvariti bolje društvo kroz inovativne tehnologije
- Poduzimati mjere kako bi se održalo povjerenje društva
- Biti transparentan prema društvu i graditi uzajamni razvoj
- Rasti zajedno s našim poslovnim partnerima
- Razmišljati globalno te biti fleksibilan i dinamičan
- Primjenjivati „Upravljanje usmjereno na ljude (PCM)” i pružati izazovne prilike
- Stvarati otvorenu atmosferu i pružati ambicioznim pojedincima više mogućnosti
- Cijeniti empatiju prema filozofiji Daikin Grupe i njegovati ponos i radost pripadnosti Daikin Grupi
- Promicati i poštovati upravljanje različitostima