Skip to main content

Naši ovlašteni instalateri toplotnih pumpi stoje ti na raspolaganju

Par se smiješi i razgovara dok žena istražuje nešto na laptopu ispod Stylish jedinice crne boje

Odlučeno je da je toplotna pumpa buduće rješenje za grijanje vašeg doma. Sada je potrebno pronaći instalatera toplotnih pumpi u blizini, razgovarati o projektu i dobiti ponudu. Daikin je na raspolaganju za pomoć. Samo popuni naš obrazac i javit će ti se ovlašteni partner.

1. KORAK: POPUNI FORMULAR

Popunjavanjem formulara moći ćemo te povezati sa ovlaštenim instalaterom za tvoju novu toplotnu pumpu.

Molimo navesti važne podatke o projektu:

  • Reci nam nešto o svojoj trenutnoj instalaciji centralnog grijanja.
  • Objasni šta planiraš uraditi. Da li mijenjaš samo svoju instalaciju centralnog grijanja? Da li planiraš renovaciju? Ili gradiš novi dom?
  • Možda već znaš za neki Daikin proizvod koji ti se čini pravim rješenjem. Slobodno nam reci koji te proizvod zanima.

Sa tim informacijama moći ćemo te povezati sa instalaterom toplotnih pumpi za tvoj projekt.

2. KORAK: POVEZUJEMO TE SA OVLAŠTENIM INSTALATEROM DAIKIN TOPLOTNIH PUMPI U TVOJOJ BLIZINI

Odlično! Popunjavanjem formulara napravljen je prvi korak ka grijanju i hlađenju tvog doma uz toplotnu pumpu. Evo šta će se dogoditi sljedeće.

Najprije ćemo te povezati sa ovlaštenim instalaterom Daikin toplotnih pumpi u tvojoj blizini. Naši instalateri iskusni su u ugradnji Daikin proizvoda.

Instalatera toplotnih pumpi ćemo izabrati na osnovu ovih kriterija:

  • Ovlašteni instalater za odabrani proizvod.
  • Govori tvojim jezikom.
  • Dostupan je za nove projekte.
  • Nalazi se u tvojoj blizini.
  • Ima najbolju ocjenu na osnovu povratnih informacija.

Za kontakt sa instalaterom biće potrebno par dana.

Jedan ili dva radna dana nakon popunjavanja formulara poslaćemo kontakt instalatera za navedeni projekt.

3. KORAK: KONTAKT INSTALATERA

Nekoliko dana nakon što primiš ime instalatera, kontaktirat će te i dogovoriti posjetu lokaciji ugradnje. (Naravno, ako želiš, možeš se i ti obratiti instalateru nakon što primiš njegove podatke.)

4. KORAK: POSJETA LOKACIJI UGRADNJE

Posjeta lokaciji ugradnje osigurava da instalater toplotnih pumpi razumije sve potrebe i mogućnosti tvog doma. Na temelju tih informacija moći ćemo predložiti najbolji proizvod.

Instalater će provjeriti sljedeće detalje:

Energetska efikasnost tvog doma. Koji se materijali upotrebljavaju u tvom domu? Koliko je dobro izoliran? Koju vrstu zastakljenja imaš?

Tvoj postojeći sistem centralnog grijanja i potrebe. Koliko je tvoja kuća velika? U koje je prostorije potrebno ugraditi sisteme za hlađenje, grijanje i ventilaciju ili pročistače zraka? Koliko grijaćih elemenata (kao što su radijatori) imaš u svom domu? Koliko su snažni?

Tvoj životni stil. Koliko ljudi živi u tvom domu? Koliko si često kod kuće? Koju temperaturu preferiraš u prostoriji? Koliko tople vode trošiš?

Praktične informacije za instalaciju toplotne pumpe. Ovlašteni instalater provjeriće gdje instalirati vanjsku i unutarnju jedinicu i gdje postaviti cijevi.

Ako imaš pitanja, posjeta lokaciji ugradnje najbolja je prilika da ih postaviš. Možda ćeš htjeti postaviti neka od sljedećih pitanja:

  • Da li je toplotna pumpa pravi izbor za mene? Instalater ti može pomoći tako što će u razgovoru o tvojim potrebama i očekivanjima, trenutnim sistemom i financijskom aspektu zajedno sa tobom odlučiti da li je toplotna pumpa pravo rješenje.
  • Koja vrsta toplotne pumpe je najprikladnija za moj dom? Instalater može objasniti različite vrste toplotnih pumpi i njihove troškove i postupke instalacije, kako bi pomogao odrediti koja je najbolja opcija za tebe. One mogu uključivati niskotemperaturnu ili visokotemperaturnu toplotnu pumpu zrak-voda, geotermalnu toplotnu pumpu ili hibridni sistem.
  • Da li moram provesti dodatne građevinske radove kako bi toplotna pumpa mogla efikasno raditi? Tokom posjete instalater može predložiti korake koji se mogu poduzeti za što bolje iskorištavanje efikasnosti toplotne pumpe, posebno ako se radi o starijoj zgradi. Ti koraci mogu biti izolacija tavanskog prostora ili zidova, zaštita od propuha ili dvostruka stakla.
  • Koji je kapacitet toplotne pumpe potreban? Kako bi mogao preporučiti toplotnu pumpu s kapacitetom koji odgovara potrebama, instalater će razmotriti veličinu stambenog prostora, uključujući razne druge faktore, poput njegove starosti i energetske efikasnosti. Tako će se osigurati da toplotna pumpa pruža upravo ono što je tvom domu potrebno, ni više ni manje.

5. KORAK: PONUDA CIJENE

Nedugo nakon posjete lokaciji ugradnje, instalater toplotnih pumpi poslat će ponudu za željeno rješenje.

U ponudi će biti sljedeće:

  • Cijena Daikin proizvoda: cijena vanjske jedinice, unutrašnje jedinice i upravljača
  • Cijena drugih materijala potrebnih za posao: cijevi i svi drugi dijelovi potrebni za ugradnju odabrane toplotne pumpe
  • Cijena ugradnje: rad koji je potreban za ugradnju toplotne pumpe

Također, instalater može ponuditi ugovor o održavanju

Dobro je znati informacije o mogućim subvencijama ili poreznim olakšicama.

Toplotne pumpe u većini država ispunjavaju uslove za subvencije ili porezne olakšice. Provjeri lokalne poticaje koji se primjenjuju nakon što primiš ponudu cijene. Bilo bi šteta ne iskoristiti ih.

6. KORAK: UGRADNJA TOPLOTNE PUMPE

Nakon što prihvatiš ponudu, očekivat ćeš termin za ugradnju tvoje nove toplotne pumpe.

Savjet: Naruči toplotnu pumpu što je ranije moguće. Naši ovlašteni instalateri mogu imati zaista puno posla, posebno ako se bliži zima. Ugradnja same toplotne pumpe vrlo je brza: u pravilu je za ugradnju i uključivanje toplotne pumpe potreban jedan ili dva dana.

U nastavku su navedeni koraci koje će ovlašteni instalater u pravilu provesti za ugradnju vanjske jedinice sistema toplotne pumpe:

  • Odabir najboljeg mjesta: instalater će uzeti u obzir koliko je površina jaka i koliko se prostora nalazi oko jedinice
  • Postavljanje jedinice: mora biti sigurno učvršćena na potpuno ravnoj površini, idealno na blokovima, sa slobodnim prostorom na vrhu za održavanje
  • Ugradnja odvoda: odvodni priključak instalateru omogućava pražnjenje vanjske jedinice
  • Proširivanje završetaka cijevi: kraj cijevi se izreže, s njega se uklanjaju ivice i proširuju se
  • Popravak cijevi za freon: spojne matice upotrebljavaju se za priključivanje proširenih dijelova cijevi
  • Ispitivanje na curenje plina: nakon što se cijevi priključe, instalater prozračuje jedinicu i provjerava dolazi li do curenja plina
  • Punjenje rashladnom tvari: u Daikin toplotnim pumpama to je u pravilu freon R-32, koji se puni u tekućem stanju kroz plinsku cijev
  • Povezivanje cijevi za hlađenje: instalater upotrebljava poseban savijač cijevi i vodi računa da u cijev ne prodru vlaga ni prašina
  • Električno ožičenje: struja je priključena i ugrađeni su detektor za uzemljenje i strujni prekidač
  • Probni rad i provjera: instalater mjeri napon napajanja i testirasistem sistem u režimu hlađenja i grijanja

7. KORAK: TOPLOTNA PUMPA SPREMNA JE ZA RAD

Sada možeš uživati u optimalnim temperaturama tokom cijele godine, uz podršku Daikina kada god ti zatreba.

Čestitamo, sada si ponosni vlasnik toplotne pumpe! Za grijanje prostora više ti nisu potrebna fosilna goriva. Moderni način grijanja stigao je u tvoj dom.

Tvoje putovanje sa Daikinom ovdje ne završava. Tu smo tokom cijelog životnog ciklusa tvoje toplotne pumpe, uz našu:

platformu Stand By Me: Stand By Me je naša postprodajna platforma jednostavna za upotrebu. Samo klikni na link za registraciju proizvoda i moći ćeš da vidiš informacije o svom proizvodu i uslugama koje su dostupne za produženje njegovog vijeka trajanja – i to sve na jednom mjestu.

Nakon registracije na platformi, besplatno dobivaš šestomjesečnu produženu garanciju. Možeš istražiti naše pakete za održavanje i osigurati najbolju uslugu. Također, primaćeš praktične podsjetnike o terminu godišnjeg servisa.

Aplikacija Onecta: Preuzmi punu kontrolu nad svojim sistemima grijanja i hlađenja – bez obzira na to gdje se nalaziš i na način koji ti najbolje odgovara – uz našu aplikaciju Onecta.

Sa Onectom možeš postavljati rasporede za temperaturu, mijenjati način rada i pregledavati energetsku potrošnju jednostavnom aplikacijom na svom telefonu – ili putem pomoćnika Alexa ili Google Home s glasovnim upravljanjem. Možeš čak i upravljati većim brojem prostorija u više domova ili pratiti kvalitet vanjskog zraka i nivoe polena. Sve što trebaš uraditi je instalirati aplikaciju, podijeliti pristup sa svojom porodicom i prijateljima ako želiš, i sve će biti spremno za rad.

Preuzmi aplikaciju Onecta ovdje.

Paketi garancije: Kvaliteta naših proizvoda je jedinstvena, ali u malo vjerovatnom slučaju da do problema ipak dođe, ne moraš se brinuti. Svi naši proizvodi za kućanstvo isporučuju se sa standardnom dvogodišnjom garancijom.

Ako registriraš svoj proizvod na platformi Stand By Me unutar navedenog vremenskog perioda, besplatno produžujemo garanciju.

Naši dodatni paketi garancije pokrivaju uređaje do 10 godina, zbog čega se ne moraš brinuti da će bilo šta, dugoročno gledano, poći po zlu. Ako se nešto ipak dogodi, mi ćemo se pobrinuti za to.

Stoga se možeš opustiti i uživati u potpunoj bezbrižnosti da će svi tehnički problemi biti pokriveni. Dosta dobra usluga, zar ne?

Ispuni formular za povezivanje sa pravim instalaterom za tvoju novu toplotnu pumpu

Par zajedno kuha u kuhinji
Par razgovara dok se u kupatilu sprema za krevet

Daikin surađuje sa pouzdanim ovlaštenim instalaterima u tvojoj blizini. Uvijek smo tu da odgovorimo na tvoja pitanja. Pomogli smo mnogima, pomoći ćemo i tebi – tu smo za dodatne informacije ili pomoć.

Sljedeći