Skip to main content

Daikinova poslovna etika je skup osnovnih vrijednosti i okvir za donošenje odluka. Svaki član kompanije Daikin Europe Group lično je odgovoran i obvezan poštovati visoke etičke i pravne standarde djelovanja, formalno i načelno, bez obzira na to je li to propisano zakonom.

12 ključnih elemenata Daikinove poslovne etike:

  1. Osiguranje pravne usklađenosti.
  2. Pružanje sigurnih proizvoda i usluga visoke kvalitete i predviđanje budućih potreba krajnjih korisnika.
  3. Vođenje poslovnih operacija u skladu s anačelima pravedne konkurencije.
  4. Praktikovanje pravedne nabavke uz njegovanje prijateljskih, ali i konkurentnih odnosa s dobavljačima
  5. Poštovanje intelektualnog vlasništva i povjerljivosti zaštićenih podataka
  6. Pravovremeno i prikladno otkrivanje korporativnih podataka
  7. Ponašanje kao kompanija koja želi minimalno uticati na okoliš
  8. Osiguravanje sigurnosti poslovnih operacija
  9. Razvijanje dinamičke radne okoline koja njeguje osjećaj ponosa i entuzijazma u svakom zaposleniku
  10. Zaštita imovine kompanije
  11. Umjerenost u pogledu zabavljanja i razmjene poklona
  12. Držanje čvrstog stava prema nezakonitim, nedruštvenim i neetičkim ponašanjima

Prijavljivanje neusklađenosti putem dežurne linije

Hvala na interesu za etički program i program usklađenosti kompanije Daikin Europe.

Posvećeni smo pružanju otvorenog i poštenog okruženja, u kojem se zaposlenike i suradnike potiče na izražavanje svojih upita, nedoumica ili (potencijalnih) kršenja u vezi s našim poslovnim praksama.

Ako imate saznanja o (pretpostavljenom) kršenju naše Poslovne etike, možete (anonimno) podnijeti prijavu incidenta putem dežurne linije. Udružili smo se sa kompanijom Navex Global, gdje možete prijavljivati 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, online ili telefonom na željenom jeziku.


Naša pravila o zviždačima objašnjavaju naš postupak za postupanje s prijavama, povjerljivost te kako postupati u skladu sa zakonima o zaštiti podataka itd.

Vaši su nam komentari važni i pravovremeno ćemo odgovoriti na prijavljene incidente.

Corine Vyncke
direktorica i glavna pravna službenica

Daikin Europe N.V.

DENV će obraditi sve informacije dostavljene uz gornji obrazac, uključujući sve lične podatke, uz maksimalno poštovanje prava na privatnost svih zainteresiranih fizičkih osoba, u skladu sa Uredbom (EU) 2016/679 i svim naknadnim izmjenama i dopunama. DENV će konkretno svesti obradu i pohranu ličnih podataka na ono što je potrebno, čuvajući lične podatke povjerljivim i obaveznim za brisanje/anonimiziranje nako što obrada više nije potrebna.