Naše usluge

Garancija
Osiguraj bilo koji Daikin uređaj dodatnom garancijom u trajanju do 10 godina i budi bez brige uz stručnu pomoć, kad god ti zatreba.

Održavanje
Osiguraj svom uređaju brigu koju zaslužuje uz jedan od naših prilagođenih paketa održavanja. Uštedi novac, produži vijek trajanja uređaja i uživaj bez brige.

Stand By Me
Sve što trebaš znati o svojim uređajima i našim postprodajnim servisnim opcijama na jednoj lako dostupnoj platformi. Naši stručnjaci će ti pružiti pomoć kad god zatreba.

Aplikacije i mogućnosti povezivanja
Naše jedinstvene aplikacije i platforme predviđene su da te vode u svakom koraku tvog putovanja s Daikinom. Upravljaj svojim uređajima i osiguraj postprodajnu podršku na jednostavan način u svakom trenutku.

Tehnička podrška
Daikin uređaji su proizvedeni po najvišim standardima. Međutim, ako ti zatreba pomoć kasnije, naši iskusni serviseri stoje na raspolaganju. Popravke na licu mjesta dostupne su za sve naše linije proizvoda.

Mreža naših partnera
Naša mreža pouzdanih, kvalifikovanih instalatera postavlja standard za profesionalne i pouzdane instalacijske usluge koje prevazilaze očekivanja kupaca.

Daljinski nadzor
Osiguraj potpunu kontrolu i udobnost bez brige uz Daikin alate za daljinsko praćenje. Nadziri sisteme grijanja i hlađenja bez obzira na to gdje se nalaziš te s lakoćom osiguraj ugodnost i efikasnost svog doma.
Informiši se
Saznaj više o tome kako toplotne pumpe mogu promijeniti tvoj dom – i kako da ih najbolje iskoristiš.
Želiš da saznaš više?
Više informacija
Da. Ako tvoj instalater nudi održavanje, možeš koristiti njegove usluge za održavanje uređaja.
Kada kupiš Daikin jedinicu, instalater će ti predložiti ugovor o održavanju. Tvoj instalater ima 18 mjeseci vremena da ti ponudi taj ugovor o održavanju. Ako to ne učini tokom tog razdoblja, možeš ići na našu platformu Stand By Me i tamo kupiti ugovor o održavanju od Daikina.
Predlažemo da kontaktiraš Daikin instalatera za sve željene intervencije. Ako ih ne nudi, obrati se lokalnom Daikin uredu za više informacija.
Registracijom svog uređaja možeš pristupati informacijama o kupljenom proizvodu i imati online pristup podacima o garanciji i servisnom partneru. Konstantno nastojimo poboljšati usluge koje Stand By Me platforma pruža našim kupcima. Kako bismo pružili kvalitetnu podršku i osigurali bolju komunikaciju između tebe i servisnog partnera, potrebni su nam tvoji podaci za kontakt i dodatne informacije o tvom uređaju.
Ako koristiš Apple uređaj, idi na App Store ili dodirni ikonu Google Play ako koristiš Android uređaj. Samo dodirni „search” i upiši „Onecta” za pronalazak aplikacije, a zatim dodirni ikonu za preuzimanje na svoj uređaj. Nakon što se instalira, otvori aplikaciju Onecta i sve je spremno za početak rada.
Svoj uređaj možeš registrovati korištenjem dugmeta za registraciju na web-stranici Stand By Me. Time se otvara pop-up prozor, u koji možeš unijeti e-mail adresu i lozinku za svoj novi račun, a zatim dovršiti ostale podatke na sljedećim prozorima.
Nakon što to učiniš, na tvoj će se račun poslati e-mail za potvrdu. Nakon što potvrdiš svoju e-mail adresu klikom na link u dobivenom e-mailu, preusmjerit će te se na Stand By Me da započneš registraciju ugradnje.
Ako se koristiš opcijom prijave preko društvenih mreža (Facebook, LinkedIn, X), nema potrebe za potvrdom e-mail adrese, ali morat ćeš se prijaviti na kraju registracije u pop-up prozorima.