Skip to main content

Daikin pokreće novu europsku kampanju brenda: „Uvijek tu, okružujući vas zrakom“

Bruxelles, 30. srpnja 2025. - Daikin je nedavno predstavio novo pozicioniranje brenda: biti brižni lider u HVAC industriji. To predstavlja još snažniju predanost stavljanju kupca u središte svega što Daikin radi - pružajući energetski učinkovito grijanje i hlađenje te čist, svjež zrak, sve na održiv način. Kako bi oživio ovo pozicioniranje, Daikin je pokrenuo svoju novu europsku kampanju brenda „Uvijek tu, okružujući vas zrakom.“

Kampanja skreće pozornost na nešto što često uzimamo zdravo za gotovo: zrak oko nas. To je kreativan izraz kako Daikin dizalice topline i pročišćivači zraka okružuju ljude klimatskom udobnošću i čistim zrakom - svaki dan, u njihovim domovima. Potkrijepljeno s više od stoljeća iskustva, Daikin nastavlja inovacijama u načinu na koji doživljavamo zrak.

Zrak, učinjen vidljivim

Kampanja brenda odražava vodeću poziciju tvrtke Daikn u klimatskoj udobnosti, kvaliteti zraka i održivosti. Koristi šarene mjehuriće za vizualizaciju nevidljivih prednosti dizalica topline i pročišćivača zraka:

  •  Narančasti mjehurići predstavljaju topli zrak
  • Plavi mjehurići predstavljaju hladan zrak
  •  Bijeli mjehurići predstavljaju čist, svjež zrak

Ovi vizualni prikazi pokazuju kako Daikin rješenja tiho poboljšavaju naš svakodnevni život - zagrijavajući, hladeći, pročišćavajući i osvježavajući prostore u kojima živimo.

Vizualna priča o udobnosti i zdravlju

Ovo je više od kampanje. To je priča o tome kako zrak oblikuje naš svakodnevni život. Slike mjehurića pojavljuju se na televiziji, u tiskanim medijima, digitalnim i društvenim platformama, pozivajući ljude da zrak ne vide samo kao nešto što udišemo, već kao nešto što nas obuhvaća.

Pokretanje diljem Europe

Kampanja se fokusira na Daikin kategorije stambenih proizvoda - uključujući dizalice topline zrak-zrak, dizalice topline zrak-voda, pročišćivače zraka i rješenja ventilacije. Pokrenut će se ove zime u više od 20 europskih zemalja. Cilj je ojačati i održati prepoznatljivost robne marke diljem Europe, učvršćujući Daikin poziciju pouzdanog lidera u rješenjima za unutarnju klimu.

Održivost u svakom dahu

„Uvijek tu, okružujući vas zrakom“ također jača vodeću poziciju tvrtke Daikin u održivim inovacijama. Kampanja odražava kako Daikin pomaže ljudima da žive svjesnije - pružajući energetski učinkovitu klimatsku udobnost i čist, svjež zrak na održiv način. To je nastavak dugogodišnje predanosti tvrtke Daikin brizi za zrak.

Poruka tvrtke Daikin Europe

„Zrak je bitan, a često zanemaren. Ovom kampanjom željeli smo nevidljivo učiniti vidljivim - pokazati kako Daikin neprestano radi na poboljšanju zraka u kojem živimo. To je proslava klimatske udobnosti, zdravlja i održivosti te odraz naše predanosti inovacijama koje su zaista važne.“

- Erwin De Roos, voditelj marketinga za EMEA regiju, Daikin Europe

Srodni članci

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama